MENU
[EN]

’’
Spektakl
może być pojmowany
jako brama do wyobraźni widza.

SPEKTAKLE

’’
Spektakle Teatru Pieśń Kozła
WOJOWNIK
WOJOWNIK to napisany przez Alicję Bral dramat zainspirowany oryginalnym tekstem Eurypidesa „Trojanki” oraz adaptacją dokonaną przez Jean Paul Sartre'a.
PREMIERA

’’
Premiera 16, 17 listopada 2019

Raport Kasandry feat. Leszek Możdżer
Polifoniczne kompozycje Teatru Pieśń Kozła wykonane wspólnie z wybitnym pianistą Leszkiem Możdżerem. Fuzja jazzu, muzyki etnicznej i operowej. Reżyser Grzegorz Bral dyryguje na żywo muzykami, którzy z najwyższą precyzją improwizują złożone kompozycje muzyczne.
Teatr Pieśń Kozła z Leszkiem Możdżerem

’’
Fuzja jazzu, muzyki etnicznej i operowej

Raport Kasandry
Teatr Pieśń Kozła stworzył unikatową formę koncertu eksplorującego rytualne korzenie teatru, w którym muzyczność współtworzy teatralność. Rzeczywistość mitologiczna przemawia do nas polifonią dźwięków.
Rytualne korzenie teatru

’’
Unikatowa forma koncertu eksplorującego rytualne korzenie teatru

ANTY - GONE TRYPTYK
Jeden z największych projektów teatralnych Teatru Pieśń Kozła. Na scenie spotka się trzydziestu artystów z całego świata: aktorów, wokalistów , tancerzy i muzyków. "Siedem bram Teb", "Anty-Gone" oraz "Ekstaza" – trzy autonomiczne spektakle koncentrujące się wokół arcydzieła Sofoklesa – „Antygony”.
Premiera 22.11.2018 r.

’’
Twórcy reinterpretują, komentują, poddają analizom grecki tekst, wykorzystując przy tym słowo, muzykę, taniec współczesny oraz ruch.

Siedem bram Teb
Pierwsza część "Anty-Gone. Tryptyk". Rytmiczny i głośny spektakl, niejednolita opera rockowa.
Opera rockowa

’’
Anty-Gone Tryptyk I część

Anty-Gone
W Anty-Gone widz dostrzega punkt widzenia bohaterki - kobiety walczącej o swoje prawa, nigdy nie rezygnującej ze swoich marzeń. Antygona, strażniczka duchowości, przegrywa walkę z materializmem.
Świat starych wierzeń i rytuałów

’’
Anty-Gone Tryptyk II część

Ekstaza
Podsumowujący esej muzyczny i filozoficzny skupiajacy się na zdeformowanej miłości. Przedstawienie odbiega od perspektywy dobra i zła, od upierania się przy ideałach, tym samym spogląda na świat z perspektywy ogółu.
Anty-Gone Tryptyk III część

’’
Premiera 22.11.2018 r.

WIELKI INKWIZYTOR
„Wielki Inkwizytor” to spektakl eksplorujący nowy wątek w Teatrze Pieśń Kozła, jakim jest opera mówiona, zakorzeniona w muzycznych korzeniach teatru.
Premiera: 23.02.2018

’’
WIELKI INKWIZYTOR

Hamlet – komentarz
„Hamlet – komentarz”, oparty na dramacie Szekspira, stanowi jego intensywną interpretację, dopowiedzenie tego, co dramatopisarz w swoim dziele tylko zasygnalizował, a czego nie powiedział wprost.
Spektakl oparty na dramacie Szekspira

’’
Intensywna interpretacja, żywa refleksja, dopowiedzenie tego, co dramatopisarz w swoim dziele tylko zasygnalizował, a czego nie powiedział wprost.

WYSPA
W naszej interpretacji BURZA Williama Szekspira dzieje się w oszalałej wyobraźni starca Prospero, który przykuty do swego więzienia snuje marzenia i sny. Człowiek zdradzony i oszukany żyje wyłącznie marzeniami, które sam stwarza.
Tytułowa WYSPA to samotny człowiek wraz ze swoimi pragnieniami, obsesjami, tęsknotami.

’’
„Wyspa” to każdy z nas.

PIEŚNI LEARA
Pieśni Leara nie są linearną opowieścią, lecz ukazują świat energii i rytmów rządzących szekspirowskim dramatem.
PIEŚNI LEARA PRZESZŁY DO LEGENDY. THE GUARDIAN

’’
NAGRODY: Fringe First, Herald Archangel oraz Musical Theatre Matters Award.

Crazy God
Inspiracją do Crazy God jest Hamlet Williama Szekspira.
Crazy God

’’
Premierowe spektakle 1-4 Lipca 2016

Portrety Wiśniowego Sadu
Na podstawie Wiśniowego Sadu Antona Czechowa, Portrety Wiśniowego Sadu to powieść o końcu świata. Jego upadek oznacza utratę bezpieczeństwa, nie tylko materialnego ale też duchowego, a postaci, wybudzone z letargu, nie potrafią zmierzyć się z nieuniknionym.
Reżyser snuje historię bohaterów za pomocą gestów, ruchu i tańca

’’
opowieść o „raju utraconym

RETURN TO THE VOICE
W każdym akordzie i w każdym dźwięku, niezależnie od ich natury, ukryte jest przesłanie. W tym projekcie zwracamy się ku wibracji dźwięków, ich autentyczności, badając brzmienia przypominające ocean, wiatr, ziemię.
Każda tradycyjna pieśń ma swoje własne DNA, które odzwierciedla wibracje obecne w naturze.

’’
W każdym akordzie i w każdym dźwięku, niezależnie od ich natury, ukryte jest przesłanie.

Pieśni Leara stały się legendą - The Guardian
Zjawiskowy spektakl - The Scotsman
najlepszy spektakl w teatrze poszukującym - The Guardian
Żywe dziedzictwo Grotowskiego - The Village Voice
[
01020304
]

Bądź na bieżąco. Zapisz się do naszego newslettera.

GO
TOP
ZAMKNIJ
ZAMKNIJ