MENU
[EN]

’’
Spektakl
może być pojmowany
jako brama do wyobraźni widza.

SPEKTAKLE

’’
Spektakle Teatru Pieśń Kozła
WOJOWNIK
Najnowsza premiera Teatru Pieśń Kozła. Premiera 16 i 17 listopada w Centrum Sztuk Performatywnych Piekarnia.
PREMIERA

’’
Premiera 16, 17 listopada 2019

Raport Kasandry feat. Leszek Możdżer
Polifoniczne kompozycje Teatru Pieśń Kozła wykonane wspólnie z wybitnym pianistą Leszkiem Możdżerem. Fuzja jazzu, muzyki etnicznej i operowej. Reżyser Grzegorz Bral dyryguje na żywo muzykami, którzy z najwyższą precyzją improwizują złożone kompozycje muzyczne.
Teatr Pieśń Kozła z Leszkiem Możdżerem

’’

Raport Kasandry
Teatr Pieśń Kozła stworzył unikatową formę koncertu eksplorującego rytualne korzenie teatru, w którym muzyczność współtworzy teatralność. Rzeczywistość mitologiczna przemawia do nas polifonią dźwięków.
Rytualne korzenie teatru

’’
Unikatowa forma koncertu eksplorującego rytualne korzenie teatru

ANTY - GONE TRYPTYK
Jeden z największych projektów teatralnych Teatru Pieśń Kozła. Na scenie spotka się trzydziestu artystów z całego świata: aktorów, wokalistów , tancerzy i muzyków. "Siedem bram Teb", "Anty-Gone" oraz "Ekstaza" – trzy autonomiczne spektakle koncentrujące się wokół arcydzieła Sofoklesa – „Antygony”.
Premiera 22.11.2018 r.

’’
Twórcy reinterpretują, komentują, poddają analizom grecki tekst, wykorzystując przy tym słowo, muzykę, taniec współczesny oraz ruch.

Siedem bram Teb
Pierwsza część "Anty-Gone. Tryptyk". Rytmiczny i głośny spektakl, niejednolita opera rockowa.
Opera rockowa

’’
Anty-Gone Tryptyk I część

Anty-Gone
W Anty-Gone widz dostrzega punkt widzenia bohaterki - kobiety walczącej o swoje prawa, nigdy nie rezygnującej ze swoich marzeń. Antygona, strażniczka duchowości, przegrywa walkę z materializmem.
Świat starych wierzeń i rytuałów

’’
Anty-Gone Tryptyk II część

Ekstaza
Podsumowujący esej muzyczny i filozoficzny skupiajacy się na zdeformowanej miłości. Przedstawienie odbiega od perspektywy dobra i zła, od upierania się przy ideałach, tym samym spogląda na świat z perspektywy ogółu.
Anty-Gone Tryptyk III część

’’
Premiera 22.11.2018 r.

WIELKI INKWIZYTOR
„Wielki Inkwizytor” to spektakl eksplorujący nowy wątek w Teatrze Pieśń Kozła, jakim jest opera mówiona, zakorzeniona w muzycznych korzeniach teatru.
Premiera: 23.02.2018

’’
WIELKI INKWIZYTOR

Hamlet – komentarz
„Hamlet – komentarz”, oparty na dramacie Szekspira, stanowi jego intensywną interpretację, dopowiedzenie tego, co dramatopisarz w swoim dziele tylko zasygnalizował, a czego nie powiedział wprost.
Spektakl oparty na dramacie Szekspira

’’
Intensywna interpretacja, żywa refleksja, dopowiedzenie tego, co dramatopisarz w swoim dziele tylko zasygnalizował, a czego nie powiedział wprost.

WYSPA
W naszej interpretacji BURZA Williama Szekspira dzieje się w oszalałej wyobraźni starca Prospero, który przykuty do swego więzienia snuje marzenia i sny. Człowiek zdradzony i oszukany żyje wyłącznie marzeniami, które sam stwarza.
Tytułowa WYSPA to samotny człowiek wraz ze swoimi pragnieniami, obsesjami, tęsknotami.

’’
„Wyspa” to każdy z nas.

PIEŚNI LEARA
Pieśni Leara nie są linearną opowieścią, lecz ukazują świat energii i rytmów rządzących szekspirowskim dramatem.
PIEŚNI LEARA PRZESZŁY DO LEGENDY. THE GUARDIAN

’’
NAGRODY: Fringe First, Herald Archangel oraz Musical Theatre Matters Award.

Crazy God
Inspiracją do Crazy God jest Hamlet Williama Szekspira.
Crazy God

’’
Premierowe spektakle 1-4 Lipca 2016

Portrety Wiśniowego Sadu
Na podstawie Wiśniowego Sadu Antona Czechowa, Portrety Wiśniowego Sadu to powieść o końcu świata. Jego upadek oznacza utratę bezpieczeństwa, nie tylko materialnego ale też duchowego, a postaci, wybudzone z letargu, nie potrafią zmierzyć się z nieuniknionym.
Reżyser snuje historię bohaterów za pomocą gestów, ruchu i tańca

’’
opowieść o „raju utraconym

RETURN TO THE VOICE
W każdym akordzie i w każdym dźwięku, niezależnie od ich natury, ukryte jest przesłanie. W tym projekcie zwracamy się ku wibracji dźwięków, ich autentyczności, badając brzmienia przypominające ocean, wiatr, ziemię.
Każda tradycyjna pieśń ma swoje własne DNA, które odzwierciedla wibracje obecne w naturze.

’’
W każdym akordzie i w każdym dźwięku, niezależnie od ich natury, ukryte jest przesłanie.

Pieśni Leara stały się legendą - The Guardian
Zjawiskowy spektakl - The Scotsman
najlepszy spektakl w teatrze poszukującym - The Guardian
Żywe dziedzictwo Grotowskiego - The Village Voice
[
01020304
]

Bądź na bieżąco. Zapisz się do naszego newslettera.

GO
TOP
ZAMKNIJ
ZAMKNIJ